(Hrvatski) Sajam Expo Riva Shoes zatvorio je svoje 89.izdanje : Djelatnost starta optimistično u ovu godinu

(Hrvatski)


Više od 13.000 posjetitelja potvrdilo je prethodne prognoze. U ovom broju značajnije prisutne delegacije kupaca bile su iz jedanaest zemalja : Švedske, Norveške, Finske,  Njemačke,  Estonije, Rumunjske,  Rusije,  Srbije , Mađarske, Hrvatske i  Ukrajine.

 Kao što je na sajmu bilo vidljivo, razvoj tržišta obuće ide paralelno sa sve bržim promjenama u svijetu mode i ulogom potrošača, koji su  digitalno evoluirali. Ključ uspjeha novog modnog poslovnog modela  je brzina i robne marke koje se sve manje  usmjeravaju prema velikim proizvođačima, a sve  više prema manjim, fleksibilnijim proizvođačima, otvarajući tako još jedna vrata za uspjeh europske proizvodnje obuće.

Što se tiče strategije i pozicioniranja sajma Expo Riva Schuh, on ostaje savršen odgovor na zahtjeve brzih modnih promjena, jer je već davno  uklonjena prepreka između jedne sezone i narednih sezona.

Sve više je novih, mješovitih strategija kupnje, u kojma su velike narudžbe integrirane u manje narudže, ali uz česte ponovljene kolekcije. Tvrtke su također proširile svoj asortiman proizvoda kako bi zadržale svoje tržišne udjele, fokusirajući se na koncept ukupnog izgleda.

Za sezonu jesen/zima 2018./2019. pojavila se opća tendencija prevladavanja udobnosti obuće, s detaljima koji podsjećaju na klasičnu eleganciju, negdje između formalnosti i  tradicije, bez ikakvog žrtvovanja stila. Modne su orijentacije okrenute prema hibridnom konceptu miješanja i usklađivanja različitih materijala, stilova i boja, što daje potpuno novu igru kontrastima.

Zakovice, remeni i jake boje, poput crvene i crne, podsjećaju na ‘’rock’’ trend koji je prevladavao kod ženskih kolekcija, ali i romantičniji stilovi, pojačani elegantnim, klasičnim ukrasima, ponekad izraženim izborom materijala, te mješavinom kože i mekog tekstila.

Muške cipele pretežno su inspirirane elegantnim, opuštenim raspoloženjem, usredotočujući  pozornost na detalje, s klasičnim izgledom koji je inspiriran pedesetim i šezdesetim godinama dvadesetog stoljeća. 

Tendencije u  dječjoj modi pokazuju sklonost kombiniranja detalja kako bi se ostvarila  praktičnost, i to zahvaljujući elastičnim trakama, remenima  i zatvaračima, kojima su dodani elementi koji su primjenjeni kod modela za odrasle, s glamuroznim, profinjenim detaljima.

 I konačno, kada se radi o sportskoj obući, stilovi su sve avangardniji u pogledu oblika i funkcionalnosti. Brandovi i dalje posvećuju sve veću pozornost pitanjima ekološke održivosti i poštovanja prema okolišu, a inovativni materijali koji se mogu reciklirati sve više i više sastavni su dio većine kolekcija. 

90. izdanje Expo Rive Schuh u lipnju 2018. godine ( 16.do 19. ) inaugurirat će novo izdanje u svojem sklopu – Gardabags, potpuno novi projekt koji je posvećen modnim dodacima 

209 views